تلگرام : 09395391079 تلفن: 09127908077 -88951048 srpnovin@gmail.com

طراحی پوسترانتخاباتی-چاپ پوستر انتخابات-نمونه طراحی پوستر شورای شهر-چاپ پوستر انتخاباتی

پکیج های ویژه چاپ انتخابات مجلس 1398

چاپ شبانه روزی

بیش از پنجاه سال تجربه چاپخانه در تهران 

مستقیم با چاپخانه تحویل فوری و شبانه روزی   با بهترین کیفیت و قیمت مناسب  

آشنا به روند و مدل های مختلف چاپ و تبلیغات انتخابات

چاپ کارت ویزیت     تراکت      دنگلر و تمام ابزارهای تبلیغاتی انتخابات

مهندس فراهانی: 09127908077

طراحی پوسترانتخاباتی-چاپ پوستر انتخابات-نمونه طراحی پوستر شورای شهر-چاپ پوستر انتخاباتی

 

طراحی پوسترانتخاباتی-چاپ پوستر انتخابات-نمونه طراحی پوستر شورای شهر-چاپ پوستر انتخاباتی-چاپ تراکت انتخاباتی-طراحی پوستر انتخابات شورای شهر

آيين نامه اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي  شهر و روستا و بخش

مصوب 1381/4/16 هيأت وزيران

فصل پنجم – تبليغات

ماده 62- مدت فعاليت تبليغات انتخاباتي براي كليه نامزدها يكسان است و (8) روز قبل از روز اخذرأي آغاز مي گردد و تا (24) ساعت قبل از روز اخذرأي ادامه خواهد داشت.

ماده 63 (اصلاحي 1385/6/15) – در فعاليتهاي تبليغاتي انتخاباتي، انجام امور ذيل ممنوع است و مرتكبين تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرند.

1- نوشتن و يا اظهار مطالب خلاف واقع.

2-ديوار نويسي، راه اندازي كاروانهاي تبليغاتي و استفاده از بلندگوهاي سيار خارج از محل سخنراني و يا ستاد تبليغاتي انتخاباتي.

3- اعلام نظر شخصيتها در تأييد نامزدها با ذكر عنوان و مسئوليت آنان.

4- استفاده از صدا و سيما و ميز خطابه نماز جمعه يا هر وسيله ديگري كه جنبه رسمي و دولتي دارد.

5- فعاليت انتخاباتي كارمندان در ساعات اداري .

6- استفاده از وسايل و امكانات وزارتخانه ها و ادارات، شركتهاي دولتي و مؤسسات وابسته به دولت و شهرداريها و شركت ها و سازمانهاي وابسته به آنها و نهادها و مؤسساتي كه از بودجه عمومي ( به هر ميزان ) استفاده مي كنند و همچنين در اختيار گذاشتن وسايل و امكانات مذكور.

7- فعاليت تبليغاتي مجريان و ناظران انتخابات براي نامزدهاي انتخاباتي در قلمرو مسئوليت خود.

8- الصاق هرگونه آثار تبليغاتي نامزدها بر روي علائم راهنمايي و رانندگي، تابلوي بيمارستانها، تابلوي مدارس و ساير مؤسسات آموزشي و تابلوهاي منصوبه در معابر عمومي توسط بخش دولتي و وابسته به دولت و همچنين تأسيسات عمومي و دولتي و صندوقهاي پست، باجه هاي تلفن، پستهاي برق و تلفن، تابلوها و املاك بخش خصوصي (مگر با رضايت مالكان يا متصرفان) و هرگونه تابلوي راهنما، مأمورين انتظامي در صورت مشاهده چنين مواردي متخلفان را جلب و به منظور تعقيب قانوني به مقامات قضايي تحويل مينمايند. بخشداري ها موظف اند با استفاده از امكانات محلي نسبت به امحاي چنين اوراقي اقدام نمايند.

9- تبليغ عليه نامزدها و هرگونه هتك حرمت و حيثيت آنان.

10- پاره يا معدوم نمودن عكس و آثار تبليغاتي نامزدهاي انتخاباتي در مدت و زمان قانوني تبليغات كه در محلهاي مجاز الصاق شده و يا نصب شده باشد.

11- انجام هرگونه فعاليت تبليغاتي تحت عنوان داوطلبي خارج از مهلت قانوني تبليغات.

تبصره 1- درجات تحصيلي و سوابق خدمات و فعاليتهاي مورد ادعا در آثار تبليغاتي بايد مستند به مداركي باشد كه در صورت نياز هيأت اجرايي ، ارايه آنها امكان پذير باشد.

تبصره 2- استفاده از امكانات تبليغي مؤسساتي كه به نحوي از بودجه عمومي استفاده مي كنند ولي با رعايت ضوابط و انعقاد قرارداد و اخذ وجه از اشخاص حقيقي و حقوقي براي آنها كارهاي تبليغاتي انجام ميدهند ( مثل نشريات وابسته به دولت )، در تبليغات انتخاباتي بلامانع است.

تبصره 3 (الحاقي 1385/6/15) – استفاده از اماكن دولتي و عمومي مشروط به اخذ مجوز از مقامات ذي صلاح و پرداخت هزينه برابر براي تمامي نامزدها و طرفداران آنان بلامانع است .

تبصره 4 (الحاقي 1385/6/15) – بخشداريها مي توانند با استفاده از امكانات محلي، محلهاي مناسبي اعم از ثابت يا سيار براي الصاق يا ارائه آثار تبليغاتي نامزدها تعيين نمايند و در صورت لزوم هزينه لازم را از آنان اخذ كنند.

تبصره 5 (الحاقي 1385/6/15) – استفاده از هرگونه آثار تبليغاتي نامزدها و طرفداران آنان اعم از كاغذي ، پارچه اي ، مقوايي ، فلزي و يا هر جنس ديگر با ابعاد بيشتر70 ×100  سانتي متر ممنوع است .

تبصره 6  (الحاقي 1385/6/15) – شركت پست در چارچوب اساسنامه خود فقط مي تواند در امر توزيع آثار تبليغاتي نامزدها اقدام نمايد .

ماده 64 (اصلاحي 1385/6/15) – مطبوعات و نشريات حق ندارند آگهي يا مطالبي عليه نامزدهاي انتخاباتي درج نمايند و يا مطلبي بنويسند كه دال بر انصراف گروه يا اشخاصي از نامزدهاي معين باشد، در اين صورت نامزدها حق دارند پاسخ خود را به نشريه مزبور بدهند و آن نشريه طبق قانون مطبوعات مكلف به چاپ فوري آن در مهلت مجاز تبليغات مي باشد.

تبصره  (الحاقي 1385/6/15) – مطبوعات و نشريات در انتشار هرگونه مطلب درخصوص نامزدها مكلفند به نحوي اقدام نمايند كه فرصت پاسخگويي براي نامزد در مهلت مجاز تبليغاتي فراهم باشد.

ماده 65- انتشار اعلام نظر شخصيتها (بدون ذكر عنوان مسئوليت آنان)، مجامع، احزاب و گروههاي مجاز، در تأييد نامزد انتخاباتي بايد مستند به مدرك كتبي و امضا شده مربوط به تأييد و حمايت باشد و در صورت درخواست هيأت اجرايي، نامزد انتخاباتي مكلف به ارايه اين مستندات و مدارك باشد.

ماده 66- همزمان با آغاز كار ستاد تبليغات انتخاباتي نامزدها، نشاني و محل ستاد و نام مسئول آن كتباً و با امضاي نامزد انتخاباتي مربوط ، به آگاهي هيأت اجرايي حوزه انتخابيه برسد.

تبصره (الحاقي 1385/6/15) -ستاد تبليغات انتخاباتي، مركزي است كه فعاليتهاي تبليغاتي نامزدها و طرفداران آنان مندرج در مواد فصل پنجم اين آيين نامه در آن ساماندهي و انجام پذيرد. هر داوطلب تنها مي تواند يك ستاد تبليغاتي داير نمايد.

ماده 67- هرگونه عكس و آثار تبليغاتي نامزدهاي انتخاباتي كه در محل شعبه ثبت نام و اخذرأي وجود دارد بايد قبل از اخذرأي ، توسط اعضاي شعبه امحا شود.