تلگرام : 09395391079 تلفن: 09127908077 -88951048 srpnovin@gmail.com

مولتی مدیا

مزایای طراحی مالتی مدیا

– در این روش به دلیل امکان افزودن فایل های چند رسانه ای و بدون افت کیفیت، تاثیر چند برابری برای مخاطب مالتی مدیا خواهد داشت.
– یک سی دی مالتی مدیا بهترین روش برای ارائه محصولات و خدمات یک شرکت میتواند باشد با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ممکنه.
– طراحی مالتی مدیا در مقایسه با تبلیغات بروشور و نسخه های چاپی هزینه و زمان کمتری دارد درصورتی که در تبلیغات چاپی برای تغییر متن و گرافیک چندین مرحله باید انجام بشود تا نسخه نهایی چاپی آماده شود.
– یکی دیگر از مزیت های طراحی مالتی مدیا تکثیر و رایت نسخه ها به تعداد نامحدود حتی توسط خود کارفرما می باشد درصورتی که در نسخه های چاپی حتما به همان چاپخانه باید مراجعه شود و تعداد مشخصی برای تکثیر، سفارش داده شود.

مزایای استفاده از سی دی مالتی مدیا
– طراحی مالتی مدیا در مقایسه با بروشور، کتابچه و یا کاتالوگ هزینه کمتری را در بر میگیرد و از هرجهت بصرفه تر می باشد.
– توجه به این نکته که حجم و کیفیت فایل های صوتی و تصویری برای معرفی یک شرکت بسیار هائز اهمیت می باشد، در دیگر تبلیغات مانند سایت های اینترنتی به دلیل محدودیت حجم و سرعتی که دارند نمیتوان ازین فایل ها استفاده کرد در صورتی که مالتی مدیا بدون هیچ محدودیتی میتوان تمامی این فایل ها را به مخاطبان خود ارائه دهد.
– یکی از مزایای ویژه سی دی مالتی مدیای طراحی شده توسط این شرکت، قابلیت مدیریت اطلاعات مالتی مدیا می باشد که با بکار بردن زبان قدرتمند VB.net برای برنامه نویسی مدیریت اطلاعات سی دی و همچنین استفاده از نرم افزار Flash برای ساخت انیمیشن ها و گرافیک بسیار جذاب باعث پویایی بیشتر و توانمند شدن سی دی مالتی مدیا شده به گونه ای که بسیاری از امکانات نرم افزاری را می توان با آن پیاده سازی کرد.
گفتنی است که طراحی مالتی مدیا با قابلیت مدیریت فایل ، نیاز به نصب برای کاربر نداشته و بصورت اتوران اجرا می شود.
مزایای استفاده از سی دی مالتی مدیا شامل

ویژگی های طراحی مالتی مدیا

– قابلیت اجرای مالتی مدیا بر روی تمای نسخه های سیستم عامل موجود در بازار
– امکان باز شدن در هر مانیتور و با هر رزولوشن در سیستم عامل
– تاثیر گذاری بالاتر نسبت به تبلیغات دیگر در اولین نگاه برای بازدیدکننده
– قابلیت اجرا به صورت کاملا اوتوران و مجزا بدون استفاده از ابزارهای دیگر برای اجرا شدن
– بی نیاز از نصب نرم افزارهای گوناگون برای اجرا شدن مالتی مدیا حتی در هنگام اجرای مالتی مدیا
– قابلیت تکثیر بر روی DVD و CD و مینی سی دی و حتی سایز کارت ویزیتی .

ویژگی های طراحی سی دی مالتی مدیا

امکانات طراحی مالتی مدیا

– ارائه محصولات و خدمات شرکت به شکل کلیپ های مجزای تبلیغاتی و تصویری
– چاپ لیبل و طراحی پاکت سی دی به صورت اختصاصی مطابق با محتوای سی دی مالتی مدیا
– ارائه محتوای مناسب و چیدمان زیبا برای محصولات شرکت و نمایش بهتر برای کاربر
– تکثیر و چاپ به تعداد نامحدود بر اساس نیاز کارفرما
– در صورت نیاز گذاشتن قفل نرم افزاری بروی طراحی مالتی مدیا جهت جلوگیری از تکثیر غیرمجاز

مالتی مدیا، سی دی های تبلیغاتی، طراحی مولتی مدیا، نرم افزار چند رسانه ای، انیمیشن دو بعدی، محصولات مالتی مدیا
محصولات مالتی مدیا یا چند رسانه ای به طور کلی به سه قسمت عمده تقسیم می شوند:
طراحی مالتی مدیا آموزشی : در این نوع از مالتی مدیا یا چند رسانه ای از تمام قابلیت ها برای تولید یک نرم افزار آموزشی استفاده می شود. و در فضایی جذاب و متنوع با قابلیت تعامل با کاربران (Interactive). در این گونه از نرم افزار ها سعی می شود مفاهیم آموزشی به صورت تعاملی به مخاطبان آموخته شود.
طراحی مالتی مدیا تبلیغاتی : در ابتدا تبلیغات يا رساندن صدای خود به مخاطبان خاص را در نظر بگیرید. لذا در همین راستا با بهره گیری از قابلیت های کامپیوتر می توان از طرق مختلف از قبیل استفاده از عناصر دیداری وشنیداری مانند: انیمیشن، صوت، عکس و … به هدف مطلوب دست یافت.
طراحی مالتی مدیا کاربردی : نرم افزارهای کاربردی از قبیل پخش کننده های صوتی و تصویری، برای ساخت خود دارای تعریف های استانداردی هستند. اما با توجه به این مطلب می توان برای ایجاد فضایی متنوع، خلاقانه،  کاربردی و بهینه از قابلیت های ارائه شده توسط تکنولوژی محصول چند رسانه ای سود جست.

چرا استفاده از طراحی مالتی مدیا پیشنهاد می شود؟

1.    عدم محدودیت در فضای مورد نیاز به جهت قرار دادن مستندات مورد نظر
2.    کاهش چشمگیر هزینه ها
3.    کاهش حجم محصولات تولیدی به لحاظ فیزیکی
4.    تلفیق رسانه های گوناگون با یکدیگر (تصویر، فیلم، صوت، متن)
5.    قابلیت توسعه و تغییر محصولات تولید شده در کمترین زمان ممکن
6.    قابلیت ارائه متمرکز مطالب و مستندات و یا هر نوع داده دیگر در قالبهای سامان یافته به مخاطبان
7.    فراهم کردن محیطی جذاب و مطابق با نیازهای مخاطبان و کاربران
8.    قابلیت ایجاد ارتباط بین رسانه های ارتباطی از قبیل سایت های اینترنتی وخروجی های متفاوت از نرم افزار های دیگر
9.    کاهش هزینه های تبلیغاتی به همراه بازدهی بیشتر نسبت به رسانه های سنتی به علت محدودیت بسیار کمتر در میزان حجم داده های اطلاع رسانی
10.  قابلیت تهیه رونوشت و چاپ از مطالب ارائه شده متناسب با نیاز کاربران
11.  قابلیت نشر محصولات چند رسانه ای در تمام جهان با استفاده از اینترنت و با صرف هزینه ای اندک بدون محدودیت در تعداد کاربران.
12.  قابلیت شبیه سازی عناصر مورد نیاز به صورت سه بعدی
قابلیت انتقال مطالب به صورت روان تر و قابل فهم تر در محصولات چندرسانه ای.
تکنولوژی محصول مالتی مدیا از جدیدترین تکنولوژی های ارائه شده برای ارائه مطالب و تبلیغات در عرصه کامپیوتر می باشد. طراحی مالتی مدیا به علت استفاده از رسانه های گوناگون دیداری و شنیداری و برخورداری از پویایی و افکت های زیبا و جذاب گرافیکی و ویدوئی به آسانی با کاربران ارتباط برقرار می کند و قادر است تا محیطی کاملاً تعاملی را فراهم نماید تا در ضمن سرعت بالاتر در انتقال مطالب به جذب مخاطب برای ارائه بهتر مطالب خود دست یافت.